An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Autor: Žatková, Marie
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Marketingová komunikace je součástí každé firmy. Je v zájmu každé firmy, jaké nástroje marketingové komunikace se rozhodne využívat. Pomocí marketingové komunikace získává firma nové spotřebitele a reprezentuje se na trhu. Bakalářská práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje stručný popis marketingu, funkce marketingu v malých a středních firmám, rozdělení marketingové komunikace, marketingová komunikace vhodná pro regionální trh a nové trendy marketingové komunikace. Praktická část se zabývá možnostmi umístění reklamy pro vybranou firmu ve Zlíně. Je zde zmíněno pět návrhů, kde vybraná firma může svou reklamu umístit (seznam návrhů je založen na konzultaci s vybranou firmou). Výsledkem praktické části je doporučení pro vybranou firmu. Doporučení je založené na tom, aby vybraný typ umístění reklamy byl co nejefektivnější a cenově přístupný.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37489
Datum: 2015-11-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 42052


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
žatková_2016_dp.pdf 1.199Mb PDF Zobrazit/otevřít None
žatková_2016_op.doc 48Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
žatková_2016_vp.doc 48Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet