The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Autor: Nováková, Simona
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato práce je zaměřená na značku Dove a její Kampaň za skutečnou krásu. Cílem práce je zjištění efektivity této značky v rámci brandingu a také v rámci stereotypů spojovaných s ideálem krásy v médiích, dále pak zkoumání vztahu značky Dove s protichůdnou značkou Axe a porovnání Dove kampaně s klamavou reklamou. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti marketingu a zaměřuje se na reklamu, především klamavou, na etiku reklamy a stereotypy v médiích. Část praktická využívá pro analýzu výsledků výzkumu poznatků z části teoretické. Jedná se například o kritéria pro určení klamavosti reklamy a terminologii spojenou s brandingem. Závěr této práce tvoří interpretace výsledků výzkumu a doporučení do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37436
Datum: 2015-11-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41983


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nováková_2016_dp.pdf 1.389Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nováková_2016_op.doc 49.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
nováková_2016_vp.doc 47.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet