Analýza řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Ševčíková, Ivana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:30Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:30Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36471
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se marketingového řízení a marketingového mixu. Ve druhé – praktické části jsou postupně analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu a na základě provedených analýz jsou na závěr formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového řízení v pivovaru Janáček, a.s.
dc.format 74 s., 5 s. obr. příloh
dc.format.extent 1350183
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject Janáček cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject pivo cs
dc.subject pivovar cs
dc.subject produkt cs
dc.subject řízení cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject analysis en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject Janacek en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject beer en
dc.subject brewery en
dc.subject product en
dc.subject management en
dc.title Analýza řízení marketingového mixu v pivovaru Janáček, a.s.
dc.title.alternative Analysis of marketing mix management in Janacek brewery, Inc
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gračka, Jiří
dc.date.accepted 2005-06-16
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with problems of marketing mix management in Janacek Brewery Inc. In the first part, there are theoretical data concerning marketing management and marketing mix. In the second, practical part of the bachelor thesis I will gradually analyse particular components of marketing mix. Finally, I will state suggestions and recommendations to improve marketing mix management in Janacek Brewery Inc.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1779
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account