Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza direct marketingu překladatelské Agentury Zelenka |
| Autor: |
Kostková, Petra
|
| Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
|
Abstrakt:
|
Současná praxe v oblasti marketingových komunikací je taková, že se celosvětově ustupuje od masivních, anonymních reklamních kampaní. Do popředí se dostávají programy zákaznické péče (CRM), budování vztahu zákazník – firma. Pro tento trend neexistuje vhodnější komunikační metody, než je direct marketing. Jeho hlavním cílem (oproti ostatním formám propagace), je vyvolat přímý dialog s klienty a udržet si jejich zájem tak, aby se ze zájemce stal věrný zákazník a šiřitel pozitivní reklamy. Pro potencionální čtenáře této práce doporučuji nahlédnout do analytické části, kde mohou nalézt popis současného stavu využívání telemarketingu v Překladatelské agentuře Zelenka jako jedné z metod direct marketingu. Díky tomu, že se neustále rozvíjí a nalézá další cesty k přímému oslovení potencionálních zákazníků, získává agentura prakticky stálou konkurenční výhodu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36409
|
|
Datum:
|
2005-03-14 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1702
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet