Projekt marketingového plánu na zlepšení kvality služeb hotelu Lafayette
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu na zlepšení kvality služeb hotelu Lafayette |
Autor: |
Vojtková, Žaneta
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Zpracovala jsem teoretické informace týkající se marketingového plán a jeho postupu pro cestovní ruch a hoteliéství.Analyzovala jsem současnou situaci v hotelu Lafayette a analýzy použila jako východisko pro stanovení strategií a cílů. Vytvořila jsem realizační plán s časovými, nákladovými a rizikovými faktory. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36305
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1576
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet