Projekt zvýšení úrovně marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín,a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení úrovně marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín,a.s. |
Author: |
Kynclová, Ivana
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Téma diplomové práce zní: Projekt zvýšení úrovně marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín, a.s. Diplomová práce obsahuje dvě stěžejní části, teoretickou a praktickou část. Dále jsou zde zpracovány teoretické poznatky o marketingovém průzkumu a SWOT analýze, které jsou aplikovány v praktické části diplomové práce. Stěžejními oblastmi praktické části diplomové práce jsou zhodnocení úrovně jednotlivých nástrojů marketingové komunikace ve společnosti ČSAD Hodonín, a.s . Dále v této části jsou interpretovány výsledky marketingových průzkumů, týkajících se vnitřní a vnější marketingové komunikace firmy. Zjištěné nedostatky týkající se marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín, a.s.se staly východiskem pro projektování. Následně jsou v diplomové práci firmě nabídnuty projekty,zvyšující úroveň marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín, a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35835
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
1012
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account