Projekt zlepšení konkurenčního postavení společnosti EUREST s.r.o. na zlínském trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení konkurenčního postavení společnosti EUREST s.r.o. na zlínském trhu |
Autor: |
Králová, Michaela
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem teoretické části je pomocí odborné literatury charakterizovat základní koncepci marketingu služeb, jakož i základy konkurence, konkurenčního postavení firmy a prostředí v oblasti gastronomie. Cílem analytické části je provést výchozí analýzy potřebné pro vypracování projektu a popsat a zhodnotit současné postavení společnosti EUREST vzhledem ke konkurenci ostatních stravovacích firem na zlínském trhu. Cílem projektové části je na základě výsledků analýz navrhnout projekt zlepšení konkurenční schopnosti společnosti EUREST, spol. s r. o. na zlínském trhu a uvést možné přínosy a rizika spojené s implementací navrhovaného projektu do praxe. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení současného konkurenčního postavení společnosti EUREST na zlínském trhu a navrhnout možnosti zlepšení konkurenceschopnosti společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35830
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1007
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet