Marketingové komunikace Hvězdárny a planetária Johanna Palisy v Ostravě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Hvězdárny a planetária Johanna Palisy v Ostravě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Hvězdárny a planetária Johanna Palisy v Ostravě
Autor: Kapoun, Pavel
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou, hodnocením a plánem rozvoje marketingových komunikací planetária. První část je zaměřena na teorii marketingových komunikací, popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a hodnotí jejich silné a slabé stránky. V druhé části je analyzován marketing planetária – produkty, ceny, dostupnost a propagace. Třetí část obsahuje návrh, realizaci a interpretaci dotazníkového šetření, které je zaměřeno na marketing planetária. Školy tvoří dvě třetiny zákazníků planetária, dotazníkové šetření bylo proto realizováno mezi učiteli, kteří jsou v tomto případě tvůrci rozhodnutí. Hlavní výsledek dotazníkového šetření je, že slabou stránkou marketingu planetária jsou špatná dopravní dostupnost, nízká inovace produktů a částečně nevyhovující struktura marketingových komunikací. Čtvrtou část tvoří plán rozvoje marketingových komunikací planetária, návrh zlepšení interních public relations a způsob kontroly přijatých opatření. V závěru práce je zdůvodněno, proč jsou pro planetárium a podobné vzdělávací neziskové organizace důležité public relations.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35386
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 483


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet