Komplexní analýza Corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komplexní analýza Corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s. |
Author: |
Indra, Petr
|
Advisor: |
Illík, Rostislav
|
Abstract:
|
Práce Komplexní analýza Corporate Identity firmy T-Mobile srovnává teoreticky zpracova-né poznatky s Corporate Identitou již zavedené společnosti. Autor nejdříve popisuje vý-znam pojmu Corporate Identity a jeho součástí. V této části jsou zpracovány dostupné teo-retické poznatky o dané problematice a naznačena očekávání těchto poznatků aplikovaných v praxi. Ve druhé části práce se autor zabývá komplexní analýzou corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s. a využívá k tomu konkrétní podklady. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3502
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
4855
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account