Politický marketing mimo volební období

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Politický marketing mimo volební období

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Politický marketing mimo volební období
Autor: Štěpán, Jiří
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá komunikací politických stran v mimovolebním období. Hlavním cílem práce je popsat komunikaci na českém politickém trhu v období mezi jednotlivými volbami a zjistit zda v ČR probíhá permanentní kampaň. V teoretické části práce jsou představeny principy politického marketingu a také permanentní kampaně a využívání nových médií v politické komunikaci. V praktické části je proveden výzkum českého politického trhu a komunikačních aktivit, které české politické strany vyvíjejí. V závěru práce navrhuje možné změny a zlepšení komunikace na českém politickém trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34582
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40825


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štěpán_2015_dp.pdf 2.408Mb PDF Zobrazit/otevřít
štěpán_2015_vp.doc 145.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štěpán_2015_op.doc 148.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet