Vnímání značky Red Bull

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání značky Red Bull

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání značky Red Bull
Autor: Svobodová, Tereza
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce "Vnímání značky Red Bull" je objasnění procesu budování úspěšné značky se zaměřením na její viditelné prvky, díky kterým si spotřebitel vytváří názor na značku. Poznatky o důležitých prvcích značky, konceptu hodnoty a image značky získané v teoretické části jsou aplikovány na značku Red Bull, která působí v segmentu energetických nápojů. Klíčovou částí této bakalářské práce je marketingový výzkum, jehož cílem je zjistit, jak cílová skupina značky Red Bull vnímá značku a její postavení na trhu s energetickými nápoji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34361
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40534


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
svobodová_2015_dp.pdf 1.984Mb PDF Zobrazit/otevřít
svobodová_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
svobodová_2015_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet