Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Autor: Konečná, Klára
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: V teoretické části bakalářské práce jsou vymezeny základní pojmy, které se týkají tématu práce, tj. sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu. Tato část práce zahrnuje definici obecného pojmu reklama, dále bližší specifikaci pojmu sociální reklama. Následuje kapitola o subjektech, zabývající se dopravní situací v ČR. Praktická část zahrnuje SWOT analýzu organizace BESIP, je provedena analýza vybraných sociálních reklam a dalších aktivit, pořádané BESIPem. Závěrečná část práce obsahuje kvalitativní výzkum vnímavosti a účinnosti sociálních kampaní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34320
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 40470


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
konečná_2015_dp.pdf 2.218Mb PDF Zobrazit/otevřít
konečná_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
konečná_2015_op.docx 120.6Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet