Projekt marketingové strategie firmy DOMAPEK s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové strategie firmy DOMAPEK s.r.o. |
Author: |
Dittmerová, Veronika
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro firmu DOMAPEK s.r.o., která se zabývá výrobou pečiva. První část diplomové práce je zaměřena na teoretická východiska, která je nutno znát při tvorbě marketingové strategie. Po stručné charakteristice firmy v analytické části je zde rozebrána situační analýza. Součástí situační analýzy je PEST analýza, Porterův model 5-ti konkurenčních sil a SWOT analýza. V projektové části je vypracován samotný projekt marketingové strategie firmy DOMAPEK s.r.o., který je podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3279
|
Date:
|
2007-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
5945
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account