Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu |
Author: |
Weikertová, Tereza
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Diplomová práce nabízí komplexní náhled na ambientní média v kontextu MK. Záměr prezentovaného textu spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci českého trhu - skrze komparaci percepce ambientních nosičů agenturními pracovníky, významnými zadavateli reklamy a samotným cílovým segmentem konzumentů opírající se o interpretaci primárně získaných dat. Na daná zjištění reaguje finální projektový oddíl, jehož cílem je zvýšit úroveň povědomí o popisovaném fenoménu a iniciovat častější užívání těchto netypizovaných médií v rámci marketingově-komunikačních aktivit společností zde působících. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/32387
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
37000
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account