Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan |
Author: |
Buschmann, Iva
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na implementaci globální strategie společnosti Audi na jednom z jejich nejdůležitějších trzích, Japonsku. Hlavním záměrem práce bylo popsat rozdíly mezi globální strategií a strategií místního trhu, jakým způsobem je nutno ji implementovat tak, aby byla přijatelná pro místní trh a zákazníky a zda byla implementace provedena správně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3206
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2660
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account