Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan
Autor: Buschmann, Iva
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na implementaci globální strategie společnosti Audi na jednom z jejich nejdůležitějších trzích, Japonsku. Hlavním záměrem práce bylo popsat rozdíly mezi globální strategií a strategií místního trhu, jakým způsobem je nutno ji implementovat tak, aby byla přijatelná pro místní trh a zákazníky a zda byla implementace provedena správně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3206
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2660


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
buschmann_2007_bp.pdf 1.462Mb PDF Zobrazit/otevřít
buschmann_2007_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
buschmann_2007_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet