Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Moravské sklárny Květná s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Moravské sklárny Květná s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu |
Author: |
Polanský, Radim
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Ve své diplomové práci se zabývám marketingovým řízením a zvýšením konkurence-schopnosti firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. První část diplomové práce je zaměřena na teoretické zpracování poznatků z oblasti konkurenceschopnosti a jednotlivých nástrojů marketingového mixu. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou současného stavu marketingového řízení společnosti a marketingovým mixem Moravských skláren Květná. V projektové části se snažím poskytnou návrhy a doporučení zvláště v oblasti cenové politiky a distribuce. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3182
|
Date:
|
2007-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
6063
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account