Marketingová strategie hotelu Grand
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie hotelu Grand |
Author: |
Čevelová, Petra
|
Advisor: |
Nosterský, Jiří
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií hotelu Grand v Uherském Hradišti. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část poskytuje teoretický podklad pro praktickou část. Praktická část bakalářské práce charakterizuje hotel Grand, analyzuje jeho prostředí, obsazenost úseku ubytovacího i stravovacího, analyzuje potřeby hostů, vyhodnocuje současnou marketingovou strategii hotelu, provádí se analýza marketingového mixu a navrhuje zlepšení marketingové strategie hotelu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30973
|
Date:
|
2015-03-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
40961
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account