Marketingový plán zaměřený na komunikaci pro firmu Rallye Design s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán zaměřený na komunikaci pro firmu Rallye Design s.r.o. |
Author: |
Skalník, Matěj
|
Advisor: |
Chuděj, Jiří
|
Abstract:
|
Předmětem této bakalářské práce bude zkoumání optimálních řešení marketingového plánu, který bude zaměřený na komunikaci společnosti Rallye Design s.r.o. V teoretické části bude popsána analýza SWOT. Budou definovány pojmy z oblasti marketingového plánování, marketingu služeb a marketingovém mixu služeb. V praktické části budou poznatky z teoretické části aplikovány na vybranou firmu Rallye Design s.r.o. Bude popsána obecná charakteristika společnosti a v této části bude rovněž analyzován její nynější marketingový mix služeb. V praktické části bude také provedena situační analýza obsahující teoreticky popsanou analýzu SWOT. Cílem této práce bude, na základě provedených analýz, vytvoření návrhu na zlepšení komunikace společnosti se zákazníky. Součástí praktické části bude také vypracován finanční rozpočet na realizaci marketingového plánu a doporučen systém měření a kontroly. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30635
|
Date:
|
2014-03-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
37139
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account