Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o. |
Author: |
Tomšů, Marek
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru služeb. Definuje mix služeb, specifika, marketingové nástroje služeb a možnost využití v činnosti organizací neziskového charakteru - informačních centrech měst a obcí. Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu - Ostravského informačního servisu, s.r.o. Monitoruje využití nástrojů marketingových komunikací pro efektivní činnost firmy, jejímž hlavním úkolem je poskytování bezplatných služeb a informací návštěvníkům města Ostravy. Sleduje, jak dalece tato činnost přispívá k propagaci třetího největšího města České republiky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3051
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2009
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
4877
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account