Budování značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování značky |
Autor: |
Hrůzová, Eliška
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce na téma "Budování značky" je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část sumarizuje a vymezuje teoretické pojmy, které souvisejí s tématem. Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti a konkrétním marketingovým výzkumem zaměřeným na znalost značky. Projektová část obsahuje návrh projektu strategického budování značky včetně komunikační strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30403
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36812
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet