dc.contributor.advisor |
Řehoř, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Rousová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:07:06Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:07:06Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29545
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je směřována do oblasti elektronické komunikace občanů s orgány veřejné moci. Popisuje problematiku implementace moderních informačních technologií do veřejné správy v ČR. Zkoumá různé možnosti občanů, podnikatelských subjektů i institucí, jak spolu vzájemně elektronicky komunikovat a hodnotí spokojenost s využíváním tohoto způsobu komunikace na straně občanů i zaměstnanců státní správy. V práci je využito mých osobních zkušeností s elektronickou výměnou dat z praxe referentky městského úřadu. Cílem práce bylo zmapovat kladné i negativní stránky elektronické komunikace ve vztahu občana a úřadu. Tento záměr byl naplňován pomocí dotazníkového šetření, v němž byli osloveni občané, podnikatelé a úředníci městských úřadů v Tišnově a Kuřimi. |
|
dc.format |
59 s. (76472) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
eGovernment
|
cs |
dc.subject |
elektronická komunikace
|
cs |
dc.subject |
Czech POINT
|
cs |
dc.subject |
datová schránka
|
cs |
dc.subject |
informační systém veřejné správy
|
cs |
dc.subject |
elektronický podpis
|
cs |
dc.subject |
konverze dokumentů
|
cs |
dc.subject |
základní registry
|
cs |
dc.subject |
eGovernment
|
en |
dc.subject |
electronic communication
|
en |
dc.subject |
Czech POINT
|
en |
dc.subject |
data box
|
en |
dc.subject |
information system of public administration
|
en |
dc.subject |
electronic signature
|
en |
dc.subject |
conversion of documents
|
en |
dc.subject |
basic registers
|
en |
dc.title |
Rub a líc elektronické komunikace při styku občana s úřady |
|
dc.title.alternative |
Pros and Cons of Electronic Communication between Citizen and Authorities |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the issue of electronic communication between citizen and bodies of public administration. It describes the process of implementing modern information technologies into public administration of the Czech Republic. Various ways of electronic communication of citizen, businesses and institutions are analysed and satisfaction of both citizen and the civil servants with this means of communication is evaluated. The author of the thesis takes the advantage of her personal experience with electronic data exchange, as she works as a civil servant for the local administration. The aim of the thesis was to consider the positive and negative aspects of the electronic communication between citizen and bodies of public administration. To meet this aim, a survey was carried out, in which citizen, businesses and civil servants from town halls in Tišnov and Kuřim participated. |
|
dc.description.department |
Skupina managementu a ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35653
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-11 |
|
local.subject |
elektronická veřejná správa
|
cs |
local.subject |
electronic government
|
en |