Analýza marketingové komunikace Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingové komunikace Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s. |
| Autor: |
Diblík, Jakub
|
| Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
|
Abstrakt:
|
Tato práce je analýzou marketingové komunikace společnosti Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s. Hlavním cílem je analýza současné situace ve společnosti a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení k zefektivnění marketingové komunikace Teoretická část je zpracována na základě dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. V praktické časti je analyzován současný stav marketingové komunikace společnosti. Následně je na základě PEST analýzy, benchmarkingu a SWOT analýzy vypracováno několik návrhů jak zlepšit marketingovou komunikaci v této společnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29504
|
|
Datum:
|
2014-02-22 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
35587
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet