Úloha kontaktního pracovníka z pohledu pracovníků a klientů Nízkoprahového klubu Pavlač
Show full item record
No preview available
Title:
|
Úloha kontaktního pracovníka z pohledu pracovníků a klientů Nízkoprahového klubu Pavlač |
Author: |
Lišková, Dana
|
Advisor: |
Růžičková, Věra
|
Abstract:
|
O kvalitě poskytované služby do značné míry rozhoduje skutečnost, zda její uživatelé dokáží rozpoznat její nabídku, respektive na schopnosti a dovednostech kontaktních pracovníků, umět tuto informaci předat, aktivně nabízet a s uživateli na plnění jejich zakázky spolupracovat. Téma "úloha kontaktního pracovníka z pohledu pracovníků a klientů Nízkoprahového klubu Pavlač" jsem zvolila proto, abych touto cestou získala od klientů NK Pavlač zpětnou vazbu, jak službu NZDM a roli pracovníků v ní vnímají. Abych pomocí kvalitativní výzkumné strategie zmapovala představy pracovníků a klientů o službě, o tom, jak chápou úlohu kontaktního pracovníka, v čem spatřují jeho náplň práce, a co z toho je pro ně prioritou. A konečně, abych na základě získaných výpovědí provedla porovnání a zjistila, zda, a do jaké míry se představy pracovníků a klientů shodují či naopak liší. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29139
|
Date:
|
2013-11-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Katedra pedagogiky a psychologie |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
B
35015
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account