Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí
Autor: Jurčíková, Martina
Vedoucí: Marášková, Ivana
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem "Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí" se věnuje problematice nástupu dětí s ADHD do školy. Nastiňuje potíže, které s sebou tento krok přináší a také možnosti výchovného působení na takové dítě ze strany rodiny a školy. V rámci terapie je zde prezentována také relativně stará a dosud mezi laiky nepříliš známá metoda biologické zpětné vazby EEG Biofeedback. Tato metoda je mimo jiné využívaná k mírnění symptomů ADHD nepozornosti, hyperaktivity a impulzi-vity. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu, se kterým se v této práci čtenář může se-známit, jsou zde předkládány názory rodičů a učitelů dětí s ADHD na tuto metodu. Děti z tohoto výzkumného vzorku podstoupily terapii EEG Biofeedback.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28864
Datum: 2014-01-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 34617


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jurčíková_2014_dp.pdf 816.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
jurčíková_2014_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jurčíková_2014_op.doc 17.97Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet