[NEOBHÁJENO] Selling Food via Printed Ads: A Linguistic Analysis
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Selling Food via Printed Ads: A Linguistic Analysis |
Autor: |
Cyprisová, Tereza
|
Vedoucí: |
Nemčoková, Katarína
|
Abstrakt:
|
V mé bakalářské práci definuji a popisuji jazykové prostředky, které se vyskytují v tištěné reklamě na jídlo. Tyto reklamy se objevují především v magazínech, časopisech a novinách. V teoretické části se zabývám výrazovými prostředky a termíny, které je důležité popsat, pro chápání výzkumu. Při psaní teorie jsem použila různé zdroje a knihy, ze kterých definice pochází. Praktická část se zabývá výzkumem popsaných výrazů z teoretické části. Tyto jazykové prostředky, které se v tištěné reklamě na jídlo vyskytují nejčastěji, se týkají morfologie, lexikologie a syntaxem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28281
|
Datum:
|
2013-11-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
33833
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet