[NEOBHÁJENO] Selling Food via Printed Ads: A Linguistic Analysis

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Selling Food via Printed Ads: A Linguistic Analysis

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Selling Food via Printed Ads: A Linguistic Analysis
Autor: Cyprisová, Tereza
Vedoucí: Nemčoková, Katarína
Abstrakt: V mé bakalářské práci definuji a popisuji jazykové prostředky, které se vyskytují v tištěné reklamě na jídlo. Tyto reklamy se objevují především v magazínech, časopisech a novinách. V teoretické části se zabývám výrazovými prostředky a termíny, které je důležité popsat, pro chápání výzkumu. Při psaní teorie jsem použila různé zdroje a knihy, ze kterých definice pochází. Praktická část se zabývá výzkumem popsaných výrazů z teoretické části. Tyto jazykové prostředky, které se v tištěné reklamě na jídlo vyskytují nejčastěji, se týkají morfologie, lexikologie a syntaxem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28281
Datum: 2013-11-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 33833


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cyprisová_2013_dp.pdf 4.829Mb PDF Zobrazit/otevřít
cyprisová_2013_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
cyprisová_2013_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet