Analýza marketingového prostředí firmy SaarGummi Czech
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového prostředí firmy SaarGummi Czech |
Autor: |
Marunová, Lucie
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového prostředí společnosti SaarGummi Czech, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou základních celků. První teoretická část je věnována metodickému aparátu k analýzám, které jsou využívány při rozborech vnějšího a vnitřního prostředí firmy SaarGummi Czech, s.r.o., zabývající se výrobou těsnících systémů a lisované technické pryže pro automobilový průmysl. Druhá část je praktická a je věnována charakteristice firmy a zpracování analýz, které mají zobrazit skutečnosti ovlivňující významným způsobem chod firmy. V této části byl zároveň proveden stručný rozpis 4P marketingového mixu, se záměrem přiblížit nejen výrobek, ale i fungování dané firmy. Snahou bylo, aby z jednotlivých analýz vnějšího prostředí (STEP analýzy, analýza konkurence) vyplynuly jednak příležitosti, které by firma měla využít, ale na druhé straně i hrozby, kterým by se měla vyhnout, případně najít způsob, jak jim čelit. Z analýz vnitřního prostředí byly vyvozeny silné a slabé stránky společnosti, které mají strategický význam. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2825
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4820
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet