1. Teoretická část: Barevné úpravy digitálního obrazu 2. Praktická část: Hraný film s názvem "Hlubina" , délka min. 20 min, kamera

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: Barevné úpravy digitálního obrazu 2. Praktická část: Hraný film s názvem "Hlubina" , délka min. 20 min, kamera

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: Barevné úpravy digitálního obrazu 2. Praktická část: Hraný film s názvem "Hlubina" , délka min. 20 min, kamera
Autor: Stanchev, Orlin
Vedoucí: Fandli, Juraj
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zaměřuji na možnosti barevných úprav digitálního obrazu. V úvodu se věnuji color gradingu z hlediska významu a způsobu, jakým v současné době ovlivňuje postprodukci, produkci i preprodukci filmového díla. Dále se zaměřuji na základní popis pojmů a nástrojů potřebných k analýze záznamu a jeho pozdější úpravě. Některé kapitoly jsou přímo spojené s praktickými ukázkami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/27738
Datum: 2013-12-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav animace a audiovize
Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Kamera
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 33029


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stanchev_2013_dp.pdf 42.44Mb PDF Zobrazit/otevřít
stanchev_2013_vp.doc 114.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stanchev_2013_op.doc 116Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet