Analýza kvality poskytovaných služeb v hotelu Imperial Ostrava
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza kvality poskytovaných služeb v hotelu Imperial Ostrava |
Autor: |
Baranová, Lucie
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem mé bakalářské práce byla analýza kvality služeb poskytovaných hotelem Imperial Ostrava. V první části jsem se zaměřila na teoretický výklad základních pojmů z marketingu jako jsou marketing, marketing služeb, služby, teoretický popis analýz Tyto získané informace jsem použila jako teoretický podklad pro svou další část práce. Druhá část, resp. praktická část je věnována analýze hotelu využitím SWOT analýzy a PEST analýzy. Na základě provedených analýz jsem uvedla doporučení a návrhy vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2642
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6844
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet