Analýza kvality poskytovaných služeb v hotelu Imperial Ostrava
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza kvality poskytovaných služeb v hotelu Imperial Ostrava |
Author: |
Baranová, Lucie
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Hlavním cílem mé bakalářské práce byla analýza kvality služeb poskytovaných hotelem Imperial Ostrava. V první části jsem se zaměřila na teoretický výklad základních pojmů z marketingu jako jsou marketing, marketing služeb, služby, teoretický popis analýz Tyto získané informace jsem použila jako teoretický podklad pro svou další část práce. Druhá část, resp. praktická část je věnována analýze hotelu využitím SWOT analýzy a PEST analýzy. Na základě provedených analýz jsem uvedla doporučení a návrhy vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2642
|
Date:
|
2007-05-18 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2009
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
6844
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account