Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.
Author: Nárožná, Renata
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce se týká vytvoření projektu marketingové komunikace pro společnost Art computer a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je snaha o zvýšení prodeje výrobků Fujitsu Siemens. Za tímto účelem jsem nejprve analyzovala aktuální situaci využití nástrojů marketingové komunikace. Následný marketingový průzkum zákazníků obsahoval velké množství poznatků nezbytných pro tvorbu doporučení. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace firmou. Rovněž SWOT a Porterova analýza je součástí práce. Na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu jsem vypracovala projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je zvýšení prodeje výrobků Fujitsu Siemens. Na konci práce jsem projekt podrobila rizikové a nákladové analýze
URI: http://hdl.handle.net/10563/2534
Date: 2007-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 6356


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nárožná_2007_dp.pdfBlocked 663.4Kb PDF
nárožná_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
nárožná_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account