Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s. |
Author: |
Nárožná, Renata
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se týká vytvoření projektu marketingové komunikace pro společnost Art computer a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je snaha o zvýšení prodeje výrobků Fujitsu Siemens. Za tímto účelem jsem nejprve analyzovala aktuální situaci využití nástrojů marketingové komunikace. Následný marketingový průzkum zákazníků obsahoval velké množství poznatků nezbytných pro tvorbu doporučení. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace firmou. Rovněž SWOT a Porterova analýza je součástí práce. Na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu jsem vypracovala projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je zvýšení prodeje výrobků Fujitsu Siemens. Na konci práce jsem projekt podrobila rizikové a nákladové analýze |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2534
|
Date:
|
2007-05-04 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
6356
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account