Analýza marketingového mixu matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s. |
Author: |
Suchánková, Eva
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve firmě GUMOTEX, a.s. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingového mixu. Ve druhé - praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzováno stávající složení marketingového mixu a navrženo opatření a doporučení pro zlepšení úrovně mar-ketingového řízení ve firmě GUMOTEX, a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2466
|
Date:
|
2007-05-18 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
6489
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account