Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace
Autor: Moczerniuk, Adam
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato práce se zabývá způsobem použití olfaktorických vlastností produktu pro účely marketingové komunikace. Snaží se předložit nejenom teoretické podklady pro toto téma, ale také analyzovat ukázkové komunikace, které obsahují olfaktorický rozměr. Poznatky takto získané byly využity pro návrh olfaktorického rozměru konkrétního produktu značky Baťa.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23963
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 32457


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
moczerniuk_2013_dp.pdf 2.954Mb PDF Zobrazit/otevřít
moczerniuk_2013_vp.pdf 57.36Kb PDF Zobrazit/otevřít
moczerniuk_2013_op.pdf 77.86Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet