Sponzoring oděvní značky Meatfly

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sponzoring oděvní značky Meatfly

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sponzoring oděvní značky Meatfly
Autor: Zaoralová, Pavla
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce obecně charakterizuje značku jak z historického hlediska, tak i její hodnoty, proces vývoje, vizi a budování značky. Hlavní pozornost je věnována nástrojům marketingové komunikace, zejména sponzoringu. Dále pak jeho definici, typům, účinkům a aktuálním trendům ve sponzoringu, tedy i prognóze dalšího vývoje. Prakticky znázorňuje a aplikuje získané poznatky o značce a marketingové komunikaci u zvolené oděvní značky Meatfly. Provedené dotazníkové šetření se zabývá vhodností sponzoringu jako nástroje marketingové komunikace zvolené značky, jeho zaznamenáním respondenty cílové skupiny a schopností zvyšovat povědomí o značce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23930
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32401


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zaoralová_2013_bp.pdf 1.186Mb PDF Zobrazit/otevřít
zaoralová_2013_vp.pdf 51.82Kb PDF Zobrazit/otevřít
zaoralová_2013_op.pdf 58.77Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet