Corporate identity a image Česka jako turistické destinace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Corporate identity a image Česka jako turistické destinace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Corporate identity a image Česka jako turistické destinace
Autor: Kubíčková, Žaneta
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou procesu budování destinační značky České re-publiky, tvorbou jednotného vizuálního stylu a jeho vlivem na image České republiky jako turistické destinace. Cílem diplomové práce je zobrazit povědomí a konotace zahraničních i domácích turistů o České republice a jejím vizuálním stylu. Teoretická část práce vyme-zuje teoreticko-metodologický rámec, nezbytný pro pochopení a zpracování dalších částí práce. Praktická část se prostřednictvím kvalitativních metod snaží zjistit a popsat, jakým způsobem jsou vnímány prvky vizuální identity mezi českými a zahraničními občany a jaké jsou rozdíly ve vnímání těchto prvků mezi zkoumanými národnostními skupinami. Projektová část definuje cíle a návrhy řešení aktuální situace prostřednictvím marketingo-vých nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23803
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32452


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubíčková_2013_dp.pdf 2.154Mb PDF Zobrazit/otevřít
kubíčková_2013_vp.pdf 52.18Kb PDF Zobrazit/otevřít
kubíčková_2013_op.pdf 80.47Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet