Projevy české kultury v televizní reklamě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projevy české kultury v televizní reklamě |
Author: |
Césarová, Eva
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou hudby a jejího místa v marketingové komunikaci, konkrétněji v reklamním spotu. V teoretické části se práce zabývá hudbou a jejím propoje-ním s marketingovou komunikací a nejčastějšími formami hudby, se kterými se v marke-tingové komunikaci setkáváme. Nejvíce jsou v teoretické části rozvinuty funkce hudby, které ve spojení s reklamou má. V praktické části se pak bakalářská práce snaží pomocí analytického výzkumu popsat funkce, které hudba ve vybraných spotech plní a její vliv na recipienty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23771
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
25954
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account