Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Autor: Koutná, Iveta
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Objektem analýzy diplomové práce je interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu a její vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců ve zvolené stavební firmě. Teoretická část vymezuje praktická východiska, náměty a metody v oblasti interní komunikace, firemní kultury, motivace a interních PR pro následnou analýzu a definování výzkumných otázek. Předmětem praktické části je identifikace stavební firmy, popis metodiky prováděného průzkumu, a to na základě kompilátu teoretické rešerše a praktického kontextu. Rozbor dat z realizovaných výzkumů, vyvození závěrů šetření s cílem nalézt relevantní odpovědi na výzkumné otázky. Obsahem projektové části je identifikace silných a slabých stránek vnitřního prostředí stavební firmy, včetně hrozeb a příležitostí a vypracování návrhu koncepce pro zefektivnění interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu v analyzované organizaci a při využití nástrojů PR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23730
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32497


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
koutná_2013_dp.pdf 10.24Mb PDF Zobrazit/otevřít
koutná_2013_vp.pdf 52.75Kb PDF Zobrazit/otevřít
koutná_2013_op.pdf 53.44Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet