Analýza zákazníků a marketingové komunikace firmy Fruněk Inox s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza zákazníků a marketingové komunikace firmy Fruněk Inox s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza zákazníků a marketingové komunikace firmy Fruněk Inox s.r.o.
Autor: Miškaříková, Alena
Vedoucí: Milička, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na zpracování analýzy zákazníků a marketingové komunikace firmy Fruněk Inox s.r.o. Je složena ze dvou částí. Teoretická část je zaměřena především na služby, marketingový komunikační mix a komunikační plán. Obsahem praktické části jsou základní údaje o firmě, analýza zákazníků na základě vyhodnocení obratu, rozbor dosavadních marketingových komunikačních aktivit a návrhy změn. Cílem této práce je tedy provézt analýzu cílových zákazníků vzhledem k obratům a navrhnout ideální skladbu marketingových komunikačních aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23664
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 32589


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
miškaříková_2013_bp.pdf 6.488Mb PDF Zobrazit/otevřít
miškaříková_2013_vp.pdf 496.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
miškaříková_2013_op.pdf 458.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet