Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s.r.o.
Autor: Mikeš, Petr
Vedoucí: Pančošková, Irena
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou užívaných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti AGD PRINT, s.r.o. a následným návrhem nových a moderních nástrojů, které zvýší efektivnost komunikace se zákazníky v prostředí B2B a B2C. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na studium literárních zdrojů v oblasti marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část řeší analýzu stávajících využívaných nástrojů marketingové komunikace a její následné hodnocení efektivnosti. Závěr práce obsahuje, na základě analýzy a zjištěných skutečností, návrhy a doporučení nových a vhodných nástrojů propagace, které by bylo možné aplikovat pro účely firmy. Součástí závěru je také realizace redukovaného komunikačního plánu s návrhem konkrétní sestavy nástrojů marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23577
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32652


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mikeš_2013_bp.pdf 5.122Mb PDF Zobrazit/otevřít
mikeš_2013_vp.pdf 576.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
mikeš_2013_op.pdf 554.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet