Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu
Author: Kochaníčková, Petra
Advisor: Koželuha, Pavel
Abstract: Bakalářská práce projednává téma "Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu". Teoretická část bude objasňovat pojmy marketing, typy analýz (SWOT analýza a analýza marketingového prostředí), popis jednotlivých částí marketingového mixu a marketingový výzkum. Praktická část bude věnována představení podniku FLEXIKO CZ, s.r.o., kde bude provedena analýza marketingového okolí, ve které budou zmíněny konkurence a zákazníci a představen současný marketingový mix doplněný o SWOT analýzy jednotlivých produktů. V této části bude vyhodnocen i výzkum, který bude proveden formou dotazníkového šetření. V závěru bude navrhnuto zdokonalení marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23404
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 27936


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kochaníčková_2012_bp.pdf 3.765Mb PDF View/Open
kochaníčková_2012_vp.pdf 503.1Kb PDF View/Open
kochaníčková_2012_op.pdf 678.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account