Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER
Autor: Zbořilová, Lenka
Vedoucí: Štefánek, Radoslav
Abstrakt: Tématem mé bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace multimediálního festivalu MIXER. Festival je pořádán studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. V první části jsou uvedeny pojmy a teoretické poznatky z marketingového prostředí zaměřené především na marketingové komunikace. Cílem praktické části je představit festival. Provést SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor. Celá práce je zakončena návrhy na zefektivnění komunikace a propagace multimediálního festivalu MIXER.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23164
Datum: 2012-04-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 22363


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zbořilová_2012_bp.pdf 2.369Mb PDF Zobrazit/otevřít
zbořilová_2012_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zbořilová_2012_op.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet