Analýza spokojenosti zákazníků v obchodní firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků v obchodní firmě |
Autor: |
Bílková, Michaela
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá problematikou týkající se marketingu, konkrétně marketingových služeb. Praktická část obsahuje SWOT analýzu, dále analýzu spokojenosti zákazníků ve firmě a následně navržení možného řešení pro zkvalitnění vzájemných vztahů mezi firmou a jejími zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23115
|
Datum:
|
2011-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26738
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet