Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality
Autor: Pospíšil, Jan
URI: http://hdl.handle.net/10563/23103
Datum: 2008-07-16
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: 144 application/pdf
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity


Abstrakt:

Disertační práce s názvem "Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality" se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části práce jsou nastavena teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části práce je formou analýz provedena případová studie chování spotřebitelů při nákupu konkrétního produktu. Výsledkem práce je hierarchický model spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality. Zároveň práce přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality. Práce vznikla za podpory projektu Interní grantové agentury UTB číslo IGA/66/FaME/10/D "Iracionalita ve spotřebním chování a její vliv na vnímání reklamního sdělení" a projektu Interní grantové agentury UTB číslo IGA/75/FaME/10/A "Výzkum a aplikace nových forem marketingové komunikace".

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pospíšil_2012_dp.pdfZablokované 2.734Mb PDF
pospíšil_2012_vp.zip 25.25Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet