Marketing muzeí a památek okresu Uherské Hradiště

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing muzeí a památek okresu Uherské Hradiště

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing muzeí a památek okresu Uherské Hradiště
Autor: Štěrbová, Eva
Vedoucí: Půček, Milan
Abstrakt: Práce pojednává o vybraných významných památkách a velmi známých muzeích v Uherském Hradišti a jeho nejbližším okolí. Zaměřuje se na popis a vymezení teoretických pojmů a souvislostí, začlenění marketingu a jeho principů a částí do kontextu muzejnictví. Dále je pak práce orientovaná na teorii projektového řízení, neboť v praktické části je krom jiného popsán projekt výstavby nového Muzea v přírodě v atraktivní lokalitě uherskohradišťského Rochusu. Tento projekt je následně rozšířen o navrhované marketingové aktivity zaměřující se na trvalé zvýšení návštěvnosti skanzenu včetně doporučení vhodné formy propagace. Praktická část se mimo tento projekt zaměřuje na analýzu čtyř základních faktorů, podle kterých se klient při výběru muzea řídí a orientuje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22752
Datum: 2012-06-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 28211


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štěrbová_2012_bp.pdf 3.237Mb PDF Zobrazit/otevřít
štěrbová_2012_vp.doc 74.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štěrbová_2012_op.pdf 1.196Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet