Reklamní plán soutěže Vinařství roku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní plán soutěže Vinařství roku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní plán soutěže Vinařství roku
Autor: Zemková, Irena
Vedoucí: Kameník, Radek
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá reklamním plánem soutěže Vinařství roku. Jejím cílem je zpracování vlastního návrhu propagace této soutěže tak, aby bylo možno jej použít i ve skutečnosti. Práce se nejprve zaměřuje na teoretické poznatky týkající se reklamního plánu a všechny jeho důležité části. Ty jsou následně analyzovány a převedeny do části praktické, která se soustředí na vlastní návrh plánu propagace celé akce a srovnání se skutečností. V praktické části se nachází také jednoduchá analýza propagace této společenské události z minulých ročníků. V závěru práce je popsán navržený rozpočet a časový harmonogram.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22100
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 28002


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zemková_2012_bp.pdf 2.414Mb PDF Zobrazit/otevřít
zemková_2012_vp.pdf 353.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
zemková_2012_op.pdf 619.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet