Role marketingu v oblasti digitálně distribuované hudby

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role marketingu v oblasti digitálně distribuované hudby

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role marketingu v oblasti digitálně distribuované hudby
Autor: Dočkalová, Pavlína
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato práce se zabývá vymezením produktu ? digitálně distribuované hudby ? a na něj se vážícím nákupním chováním. V teoretické části je popsána stručná historie digitální hudby v České republice, přičemž je kladen důraz na prodejce vzniklé v letech 2011/2012. Dále jsou specifikovány vnitřní a vnější vlivy ve vztahu k produktu, které působí na rozhodovací proces zákazníka. V praktické části jsou analyzovány prodejci MusicJet, iTunes a ClickMusic z hlediska odlišení produktu, služeb a image. Výsledky kvalitativního výzkumu identifikují motivy, které vedou zákazníky ke koupi, a dávají podněty pro projektovou část. Zde autorka práce navrhuje interaktivní osvětovou kampaň na podporu prodeje digitální hudby v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21988
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26385


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dočkalová_2012_dp.pdf 1.690Mb PDF Zobrazit/otevřít
dočkalová_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dočkalová_2012_op.doc 116Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet