Návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o.
Autor: Štrkaň, Jan
Vedoucí: Katolický, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o. Společnost je na trhu známá jako výrobce kancelářského sedacího nábytku a v dohledné době je připravena přijít na trh s novou kolekcí. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a část praktickou. V části teoretické jsou informace čerpány z odborné literatury a v části praktické je charakterizována společnost a její dosavadní propagační aktivity. Dále je práce zaměřena na nejdůležitější cíl, a to na návrh efektivní reklamní kampaně, která by měla pomoci společnosti v budoucím vývoji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21741
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 27990


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štrkaň_2012_bp.pdf 1.705Mb PDF Zobrazit/otevřít
štrkaň_2012_vp.pdf 348.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
štrkaň_2012_op.pdf 457.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet