Uplatnění principu názornosti při přípravě učebního textu z psychologie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Uplatnění principu názornosti při přípravě učebního textu z psychologie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uplatnění principu názornosti při přípravě učebního textu z psychologie
Autor: Daňková, Veronika
Vedoucí: Vízdal, František
Abstrakt: Učení z textu je a zřejmě i v budoucnu bude jedním z nejdůležitějších druhů učení. Většina textů, z nichž se člověk učí má nejméně dvě stránky ? verbální a nonverbální, tj. obrazovou. Zatímco slovní učení je předmětem zkoumání psychologů a pedagogů již téměř 100 let, zkoumání učení se obrazovému materiálu je teprve v počátcích. Z hlediska výzkumu je také neverbální, tj. obrazová stránka textu obtížněji uchopitelná. Přesto se výzkumníci v posledních letech stále častěji zabývají tím, jak by měl být obrazový materiál koncipován, aby lidem učení usnadňoval. Do vzdělávacího procesu však nevstupuje jen tradiční obrazový materiál, nýbrž také obrazový materiál vytvářený technickými prostředky. V bakalářské práci se zabývám využitím grafických prostředků při tvorbě učebního materiálu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20070
Datum: 2011-04-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra psychologie
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 23444


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
daňková_2012_bp.pdf 3.899Mb PDF Zobrazit/otevřít
daňková_2012_vp.doc 33.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
daňková_2012_op.doc 31Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet