Je reklama navoněná "zdechlina"?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Je reklama navoněná "zdechlina"?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Je reklama navoněná "zdechlina"?
Autor: Schwarzová, Kateřina
Vedoucí: Radvan, Eduard
Abstrakt: Bakalářská práce ?Je reklama navoněná zdechlina?? pojednává o sociální reklamě. Klíčovou otázkou je, zda může reklama apelovat také na jiné hodnoty, než jen informovat o značce a produktu. V této bakalářské práci jsou uvedeny příklady reklamních kampaní, které se takto orientují. Pojednává o problémech reklamy a jejích funkcí v moderní společnosti. Autorka představuje možnosti sociální pedagogiky v mediální výchově a svá zjištění doplňuje drobným sociologickým šetřením vnímání reklamních sdělení studenty středních škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19939
Datum: 2011-04-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra společenských věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 23710


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
schwarzová_2012_bp.pdf 741.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
schwarzová_2012_vp.doc 27Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
schwarzová_2012_op.doc 37.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet