Project of Entry on Czech Market for Company OKIN

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Project of Entry on Czech Market for Company OKIN

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Project of Entry on Czech Market for Company OKIN
Autor: Ernotte, Jerome
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Společnost předpokládá posun na druhou úroveň a hledá velkou příležitost, jak rozšířit své aktivity v zahraničí.Cílem této práce je nabídnout projekt penetrace pro Českou republiku a zvláště pro experimentální project v regionu Zlín. Projekt České republiky je momentálně nazýván OKIN jako přesmyčka názvu Nico.Známka se použije i pro prodejní místa, název "Barakafrit" se zde bude používat, aby odpovídal jeho belgické výslovnosti. Jméno Barakafrit je subjekt pro registrovaní ochranné známky společnosti v budoucnosti. Diplomová práce vám prvně představí některé teoretické koncepty o řízení, in-korporace a franchising. Druhá část pak vysvětlí prostředí podnikání na českém území. Konečná práce bude definovat projekt penetrace v České republice a identifikovat klíčové faktory a činnosti pro splnění úspěchu zvláště ve městě Zlín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19567
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 24426


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ernotte_2012_dp.pdf 4.509Mb PDF Zobrazit/otevřít
ernotte_2012_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ernotte_2012_op.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet